תכנית השלבים

steps-webהשלב הראשון
נפגשים אחת לשבוע עם הרופא.ממוצע הירידה במשקל בתקופה זו נע בין 1-2 ק"ג לשבוע בהתאם לעודף המשקל, ובעיות רפואיות נלוות לרבות תרופות כמו תרופות להפחתת סוכר ותרופות פסיכיאטריות.
בתום השלב הזה מפחיתים 10% מעודף המשקל. ההיקפים יורדים, הבגדים עולים, המחמאות מתחילות, הסביבה והמשפחה מרוצים והתחושה ממש נפלאה.

השלב השני
ממשיכים לרדת אך בקצב איטי ותר, כק"ג לשבוע. בתהליך הפחתת ה"שומן הקשה" 10%-20% ממשקלנו מופיעים קשיים, שהם צפויים,וידועים כמו: "עד מתי נאכל רק ירקות?" "כמה עוד אפשר לסבול בלי אוכל? "אני מתגעגעת לדברים שאכלתי". "בא לי לאכול בלי לדפוק חשבון לאף אחד". "רק נטעם ,קצת טיפ-טיפה -לא יקרה שום דבר". בשבוע זה חורגים ולא מקפידים על הנדרש-ובמפגש השבועי מופיעה הנפילה: המשקל לא ירד ואולי אפילו עלה.

זהו רגע האמת, שמבינים שכל המשפטים שנאמרו לעיל, מקורם מהשמן שבתוכנו, ועל לנו לתת לו לצאת ולקלקל את ההישג.דברו על זה עם הרופא, הוא כבר ימצא את החיזוק הדרוש לעבור שלב זה.
עוברים את השלב השני ותחושת ההצלחה ממש אופפת אותנו מכל הכיוונים, ומבפנים. הנה ירדו 10, 20, 30 או יותר ק"ג, הבגדים החדשים והקטנים יושבים עלינו היטב, הבריאות טובה והסיפוק גדול. ומבחוץ המחמאות לא פוסקות, מבני הבית, מחברים בעבודה, באירועים בכל מקום, אפילו אצל רופא המשפחה המרוצה ממראה עיניו ומבדיקות הדם,ואז מגיע השלב הבא.

השלב השלישי
ההתמדה היא סוד ההצלחה,

בשלב זה עוברים למפגשים דו שבועיים או חד חודשיים, כדי לשמר את ההישגים, להטמיע ולחזק את ההרגלים.בהדרגה מופסק הטיפול בכמוסותהדיקורההיפנוזה זהו שלב חשוב ביותר כי על פי הסטטיסטיקות רק 5% מתמידים בעוד ש 95% לא מתמידים ועולים. כדי לא להיות אחדת מאותה סטטיסטיקה אומללה, עלינו להקפיד על מפגשים אלו לפחות שנתיים.
פגישות החיזוק וההתמדה עם הרופא הן ורק הן יאפשרו את שמירת ההישג לאורך זמן.

כדי להבטיח את שמירת ההישגים ולדרבן את ההתמדה ,אני מאפשר למטופלים להגיע לפגישות אלו ללא עלות כספית.ולמתמידים מוענקים פרסים לעידוד ושמירת ההישגים