טיפולי בוטוקס

בחלוף השנים מופיעים בפנים קמטי הבעה, שמקורם בתנועות חוזרות כמו חיוך, זעם, תמיהה, ריכוז וחשיבה וגורמות לעור הפנים להיחרץ ולהראות בוגר, ועל זה נאמר: "רואים שהשנים נתנו בו את אותותיו" - קמטי הגיל.

בוטוקס הינו תכשיר רפואי, החוסם את הכווץ השרירי, וכתוצאה מהרפיית השריר נעלם הקמט. התכשיר בשימוש רפואי מזה 30 שנה,בתחילה שימש בתחום העיניים לעין עצלה ותיקון פזילה ,בהמשך בתחום העיניים לתנועות בלתי רצוניות ובהמשך אושר לשימוש בקמטי הבעה  ע"י משרד הבריאות וה- FDA האמריקאי והאירופאי.

הטיפול מתאים לאנשים בגילאי 18-65 שנה.
הטיפול נעשה בהזרקת התכשיר (בוטוקס תוצרת אלרגן ארצות הברית),לקמט המטופל, על ידי הרופא, באמצעות מחט זעירה, ללא תחושת כאב כמעט, תהליך האורך מספר דקות בלבד.
לאחר הטיפול ניתן לחזור לפעילות רגילה ללא מגבלה. למעט שפשוף מקום הטיפול או מריחת קרם מקאפ וחשיפה לחום כמו סאונה.

תופעות לוואי אפשריות הן אדמומיות קלה או כאב קל באזור המוזרק שחולפים תוך זמן קצר.

תוצאות הטיפול - העלמות הקמט, מופיעה תוך 3-7 ימים והתוצאה סופית בתוך שבועיים, משך השפעה 3-4 חודשים, ניתן לחזור על הטיפול ללא הגבלה במשך שנים, וע"י כך להשיג ולשמור על פנים חלקות וצעירות.

מחקרים מראים שטיפולי בוטוקס גורמים לעור להתחדש ולהצעיר,ומשפרים את מצב הרוח.

אנשים שסובלים ממיגרנות מצחיות זוכים לעדנה שבהיעלמות המיגרנה לכל התקופה.

טיפולי הבוטוקס ניתנים גם להזעת יתר בבתי השחי ובכפות הידיים ,טיפול החוסך את האי נעימות בחולצות הרטובות ובריח הלא נעים הכרוך בכך,טיפול יחיד פותר את הבעיה לכל עונת הקייץ,ועל כך מודים אלו הסובלים מכך ,מקרב לב על השיפור באיכות חייהם..

בנוסף הבוטוקס משמש גם לטיפולים בפיסורה-חתך בפי הטבעת הגורם לכאבים עזים ולדימום,בטיפול אחד נרפאת הפיסורה,המטרידה וממררת את חיי הסובלים ממנה.